LEDIG

Idé! : Även fast jag är ledig typ hela tiden ska jag börja låtsas som att jag alltid är jätteupptagen så att jag verkligen kan unna mig saker när jag väl är ledig. Första dagen är idag: JAA jag är helt leeeedig idag så jag ska spela tennis med P kl 13, sen gå på stan och sen träffa mamma. Så skööööööönt att vara leeeeeeedig för en gångs skull! WIIIEEE

Det funkar faktiskt, så glad jag känner mig när jag låtsas att jag aldrig annars är ledig.. Hihi, lura er själva människor!

PS. ELOGE till världens sötaste Lisa som gjorde starten på min lediga dag äännu bättre!




Kommentarer
Postat av: P

2008-12-04 @ 23:56:56
Postat av: Anonym

hej jag gillar dig!!

2008-12-04 @ 23:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0