Radiostjärnan Katja

För tillfället är jag grymt stolt över något jag egentligen borde skämmas över. I eftermiddags fick jag ett samtal från min gamla gitarrlärare som frågade om jag hade tid att komma och spela in en radioreklam för hans lilla rockskola. Jag utbrast, i min glädje över att få bryta hemmasittarmönstret, "JA" och cyklade i hast till musikaffären där vi skulle träffas. Väl där fick jag min melodislinga, en vääldigt reklammässig slinga i stil med "118 800: superbillig nummerupplysning" fast helt annorlunda.. Svårt att förklara, och jag har redan lyckats glömma den, men den skickas in idag så förmodligen får man snart höra den. Rix FM och mix megapol, lyssna efter min rockiga inbjudan till rockskolan i Lund. Wiie.

Kommentarer
Postat av: emma

hehe.. jag visste att du skulle få sjunga!!

2008-11-20 @ 14:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0