ARG

JAG BLIR SÅ TRÖTT!! Nu har USA bombat Syrien, en liten jäkla oskyldig by i södra Syrien nära gränsstaden Al Bukamal. Jag var ju där för två veckor sedan, en halvmil därifrån. Jag har sett byarna, alla barn som springer på gatorna och leker, åsnorna med kvinnor på ryggarna och de glada affärsägarna som pressar granatäpplejuice. Nu har de bombat 8 pers. "Där finns terrorister men ööh oj vi missade dem och träffade några barn.." Asså människorna där har inget värde! Inget alls.. När ska de maktgalna jävlarna fatta att där lever människor som är precis som dem?


Korrektur: De bombade inte, de hade ett helikopteranfall och skjöt ner folk istället..


Kommentarer
Postat av: Carita

Det är så oerhört hemskt allt sånt där. Vi människor är så oerhört hemska. >:

2008-10-31 @ 00:26:32
URL: http://minicookie.blogg.se/
Postat av: Caroline

Vad är det för land jag är bosatt i?

2008-10-31 @ 03:20:10
URL: http://carolineivarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0