Fredde

Det är fredag idag och om människor kan ha smeknamn så kan veckodagar. Därför heter fredag numera Fredde.

Om en timme har jag latin. Efter 2 intressanta latinska timmar ska jag träffa Josefina för att tillsammans med henne utstaka vår framtid. Eller ja, vår höst. Jag hittade massa ny information om working holiday visas idag på internet, det visar sig att man förmodligen inte alls måste jobba på farm i 3 månader för att få vara där längre. Gött!

Igår kom jag också lite närmare vad jag vill syssla med. Min utbildning alltså. Det är en sak som jag har stretat emot hur länge som helst men som jag faktiskt känner mer och mer för. Hoppas det håller i sig och blir starkare, för jag pallar inte vela längre!

Ikväll blir det sova tidigt eftersom jag ska jobba klockan SEX på lördag morgon. Jippie!

Kommentarer
Postat av: emma

vilken utbildning är det? det var likadant för mig och medicin - att jag stretade emot länge men att det inte gick tillslut!

2009-04-25 @ 16:29:58
Postat av: Anonym

Gräjjjt blogg dude!

2009-04-25 @ 16:35:38
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0