Men ja!

ÅÅhh så skönt! Nu har jag bråkat med de på SOL-biblioteket i över 2 veckor angående en bok som jag garanterat har lämnat tillbaka men som de säger att jag fortfarande har kvar. I slutet, för några dagar sedan, gav jag upp och ringde för att fråga hur jag skulle kompensera för den. Kvinnan jag pratade med sa att jag ändå skulle leta lite till, för i 99 fall av 100 ligger den bakom soffan. Jag har inte ens en soffa (men hade gärna haft!).. Så jag sa åter igen att jag var säker på att den var tillbakalämnad. Kvinnan ville inte riktigt tro på mig, utan började istället prata om denna eventuella betalningen..
Agg hyste jag när jag avslutade samtalet, där jag satt på Rockskolekontoret och stirrade mig blind på schemat. Min ilska skulle dock upplösas i samma stund som jag några timmar sedan lyssnade på min telefonsvarare. "Hej jag ringer från språk- och litteraturcentrums bibliotek. Vi har hittat din bok så nu stryker jag den från listan!"

Så skönt!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Ha, så typiskt att de hade boken! Men skönt för dig att du slipper betala för den ;)

2009-02-04 @ 13:44:47
URL: http://carolineivarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0