Ahhhrrgghhh

Min rubrik ska föreställa ett uppretat Kalle Anka-ljud, ett sånt som han frambringar när något har gått riktigt riktigt fel. Det är dock inget som har gått fel för mig direkt! Det är bara lite panik som råder inför tanken på att jag kommer ha alldeles för mycket att göra denna termin! Uuhh..
Arabiskan är fett satsig. Här har man gått och låtit sig luras i några evigheter, genom att man inte fått någon som helst information om någonting. Men i måndags kom det - och slog obarmhärtigt till. Min lilla impulsivt valda arabiskakurs kräver detta:
Pålitlig dator med snabb uppkoppling (oj)
Nerladdat videokonferensprogram "Merratech"
Webbcamera
Mikrofon
Hörlurar
Scanner
Att jag ska göra 2394872934579 läxor i veckan

Jaja.. Kan ju glädja mig åt att jag har en mikrofon...

OOh, glömde jag säga att kurslitteraturen (arabiskan) är en obarmhärtigt enorm bok som är misstänkt lik en tegelsten i både färg, form och tyngd.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Heja Katja!!

2009-01-21 @ 19:32:07
URL: http://carolineivarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0