Regn och sjukdomar

Hah, det var ju värst vad jag var bra på att upprätthålla kontinuitet i min kära blogg.. Här snackar jag till höger och vänster om hur mycket jag tycker om att skriva, att jag funderar på att gå en journalistutbildning etc. och kan inte ens känna mig manad att skriva några rader om dagen i en fattig blogg. Nej, jag är ingen blondinbella, minsann.

Något jag däremot ÄR är sjuk. Jag har legat med feber i två dagar och trodde att det skulle vara över tills idag, när jag vaknar med väärsta halsontet. Jag tycker inte det är rätt sätt av naturen att behandla mig! Speciellt inte så att jag missade en jobbdag som jag gäärna hade haft kvar annars för att skrapa ihop mina slantar..

Ikväll är det dags för Mirkov/Fredde/Fredrik/Freddsson/Mirkovski/Mirkis födelsedagsfest. (Gissa vilket av namnen som är hans riktiga..?) Det kommer säkerligen bli en mycket glad tillställning, men det är ingenting som jag lär få erfara med min djävulska hals. Inte heller Daniel kommer få stor utdelning då han är minst lika risig som jag. Men det är inte mer än rätt, lite straff ska man ha om man smittar mig anser jag.

Imorgon drar vi till Simrishamn. Wohoo! Mormor ftw!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0