Slutet på början

Nu är jag precis i slutet på början av min helt underbara sommar! Idag är vi hemkomna från Paulinas 20-årsfest i Vejby och det var en otroligt behaglig upplevelse!!! Kul att träffa många på en gång under lagom somriga förhållanden. Idag blev det till och med lite bad. Måttligt behagligt, det.

Jag har varit fantastiskt speedad idag, till skillnad från mitt lite mer dystra jag igår. Jag hade sån lust att berätta ungefär allt som gick att berätta under vår resa hem till Lund från Ängelholm. Det var säkerligen ett stort misstag! Nu har dock alla krafter gått ur mig och jag har degat framför TVn i en halv evighet!

Veckan som kommer kantas med jobb, förberedelser inför min och Emmas tågluff och en liten tripp till Båstad i slutet. Hur trevligt som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0