Storm och sånt

Det har ju onekligen varit en konstig morgon.. Jag vaknade med jämna mellanrum till olika typer av brak och regnpiskande hela natten och det har fortfarande inte slutat. Detta förhindrar myycket av min dagsplanering. Jag hade tänk gå och vaccinera mig nu innan 12, men har varken mitt kontokort här eller lust att gå ut och tampas med vädrets makter... Istället sitter jag inne och planerar lite av min och Emmas resa.. Eller, planerar och planerar.. Jag tänker mest. Jag tänker t.ex. på att jag vill köpa ett par sandaler i Budapest och att jag ser fram emot vår Österrikiska vistelse VÄLDIGT mycket. Kan inte släppa hur mycket jag älskar berg..!

IDAG ska jag ta mig hem (när vädret tillåter) sen ska jag packa och städa lite hemma så att pappa blir glad:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0