Tutt-tisdag

Idag är en riktig tutt-tisdag. Jag har lagom mycket att göra och ser lagom mycket fram emot dagen = ganska positivt = tutte. Dagen är dock inte tillräckligt bra för att den ska kunna få ett finare namn för bröst, utan får det slappa namnet tutt-tisdag. Först har jag latin kl 11-13, sen tänkte jag faktiskt bege mig och inhandla diverse sportkläder (jag tänker att motivationen kanske växer om jag har snygga kläder..) Efter det ska jag på Josefinas latinpass kl 16.15, hämta min kemibok som jag ska få av Jenny och sen ha gitarrlektion med Jotte. Jag ska nån gång mellan dessa saker också hinna byta till mammas hus hade jag tänkt..

Allting blir bättre när det är vår på riktigt. Det enda förrädiska med våren är att man gärna vill släppa allt och vara lite oseriös, samtidigt som man tror att man är kär fast man egentligen bara är sjukligt glad.. Men det är ju lite charmen med våren ändå..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0