Export av .SIE-filer

Rubriken berättar vad jag ägnat min dag åt. Jag har exporterat SIE-filer så det sprakar om det. Det känns som en oerhört meningsfull sysselsättning, och inte en dag går förbi utan att jag tackar de övre makterna för hur otroligt priviligerad jag är när det gäller mitt jobb!

Jag har till och med skrivit en dikt som visar min uppskattning gentemot dessa filer..:

En måndag, solig, underbar
jag hellre sitter inne
Nu har jag tretton .SIE kvar
och tårarna de rinner

För snart är .SIE-exporten slut
och jag får göra annat
Att lämna är ett tufft beslut
Jag hoppas tiden stannar


.SIE in my heart forever!!!


Kommentarer
Postat av: sofia

hahaha neeeej ucsh! du får inte lägga din dyrbara, värdefulla tid på sånt meninslöst skit. du som är smart! ses på lör, eller förmodligen innan:)

2009-05-18 @ 19:49:11
URL: http://sofiapunktm.blogg.se/
Postat av: emma

HAHA.. Djupaste dikten- EVER!

2009-05-18 @ 20:46:48
Postat av: Jacob-"Nej det var du som började bråka"-Edvinsson

.SIE vad är det för filformat? för media filer eller?

2009-05-20 @ 18:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0